Com ser membre

Ens coneixes? Has participat en alguna de les nostres activitats? Si t’agrada el que fem, i t’interessen els jocs de taula, el manga, l’anime, el rol…  Ets benvingut/da a l’Associació Juvenil Kodama. Estem buscant a persones com tú, que li interessi les temàtiques que promovem . Si estas interessat i vols unir-te a la nostra associació, fer-te soci és molt fàcil i té molts avantatges. Participa activament amb nosaltres en totes les activitats i esdeveniments que realitzem.

Beneficis de ser membre

• 5% de benefici a la Llibreria 22, a Jugar X jugar, a la Freak Show, al Zeppelin i a la Moby Disk Records. Ja podràs comprar jocs de taula, manga, anime, i marxandatge més barat que la resta!!
  • Quan hi hagi tornejos o esdeveniments on hi hagi preu d’entrada doncs… Entrada gratis o descompte en el torneig!
  • Crispetes gratis durant les projeccions. ¿A qui li agrada veure una peli sense palomites?

Com puc fer-me soci?

Pots fer-te soci@ de forma presencial a qualsevol dels nostres esdeveniments o activitats on participem o de forma telemàtica emplenant les teves dades en el formulari que et facilitem a continuació.

*La inscripció com a soci sol es farà efectiva una vegada que vinguis a l’associació de forma presencial fent entrega del carnet oficial amb el qual podràs gaudir dels avantatges.

T’esperem!