pokemon-espada-escudo

Pokémon Espasa i Escut: nou trailer i data de llançament

Els dos nous jocs de la saga, Pokémon Espasa i Pokémon Escut, arribaran a Nintendo Switch el dia 15 de novembre.

Nintendo i The Pokémon Company han confirmat avui a través del seu Pokémon Directla data de llançament de Pokémon Espasa i Pokémon Escut, els seus nous videojocs per a Nintendo Switch.

Pokémon Espasa i Pokémon Escut es posaran a la venda el dia 15 de novembre. Aquests jocs donen el tret de salda a una nova generació de criatures, la vuitena generació des del llançament en 1997 de Pokémon Rojo i Blau.

El febrer passat, Nintendo i The PokémonCompany van anunciar de manera similar l’existència d’aquests dos nous jocs i van ensenyar els seus tres Pokémon inciales: Grookey, Scorbunny i Sobble. Aquestes són les criatures amb les quals els jugadors poden triar començar el joc.

pokemon-escudo

En aquest segon Pokémon Direct, han ensenyat més Pokémon de la nova generació i també han confirmat els dos Pokémon llegendaris, que estan inspirats en llops.

Aquests dos Pokémon llegendaris usen una espasa i un escut per a barallar, d’aquí la simbologia dels jocs. Els seus noms, Zacian i Zamazenta i el seu rol en la història encara està per conèixer-se.

Una curiosa novetat és que el professor que lliura el primer Pokémon a l’entrenador és una dona, una cosa inaudita fins ara en la saga. La Professora Magnolia tindrà també una assistent, que t’ajudarà al llarg del joc.

De la mateixa manera, el sistema d’enfrontament i captura dels Pokémon es manté en el seu vessant clàssic, això és, cal trobar-se amb les criatures, afeblir-la amb un altre Pokémon i llavors capturar-les. No obstant això, serà possible veure’ls en el mapa, movent-se lliurement a l’estil de Pokémon Let’s Go.

BATALLES DINAMAX

Hi haurà nous tipus de combat, un d’ells contra versions gegantesques dels Pokémon que depenen d’una nova energia anomenada ‘Dinamax’. Quan es tracta d’un Pokémon salvatge, aquests combats (Incursions Dinamax) requereixen de la participació de diversos jugadors alhora, els quals poden reunir-se tant en persona amb diverses consoles o cooperant online.

També serà possible organitzar batalles entre jugadors amb aquestes versions sobredimensionades dels Pokémon, si bé en aquests casos, la grandària només es manté durant tres torns. Els gimnasos que cal superar per a avançar en l’aventura se centren precisament en aquests combats.

El clima tindrà una gran importància en la captura de Pokémon. Hi haurà una gran àrea oberta, dita Àrea Salvatge, en al qual les criatures que apareixen depenen del moment. En aquesta zona, es podrà manejar la cambra i moure’s mentre els Pokémon es mouen lliurement.

Malgrat els anys i les diverses generacions de jugadors que han passat per la franquícia, Pokémon continua sent una marca potentíssima dins de Nintendo. Cada llançament d’un nou videojoc en les seves consoles se salda amb milions d’unitats venudes i l’empresa japonesa sol aprofitar per a llançar noves versions de les seves consoles.

L’èxit de Pokémon Go també ha animat al desenvolupament de més videojocs per a mòbils, amb Pokémon Sleep i Pokémon Homecom a últims anuncis oficials sobre aquest tema.

El seu domini cultural va més enllà dels videojocs, perquè després de l’èxit de la pel·lícula Detectiva Pikachu, s’obre les portes perquè els productes audiovisuals, abans relegats a la televisió o a pel·lícules d’animació més infantils, arribin a més persones.

Article original