Hellboy-2019

Nou tràiler oficial de Hellboy

Hellboy torna de l’infern més dimoni que mai en un nou “Red One”

Acció i sang marquen l’últim tràiler oficial d’aquest nou lliurament de Hellboy. Es tracta d’un “Red Band” en el qual apareixen imatges inèdites de la pel·lícula dirigida per Neil Marshall, amb una escena carregada de sang no apta per a tots els públics.

La pel·lícula, protagonitzada per David Harbour, conté una gran quantitat de violència i un llenguatge provocatiu que li han atorgat la qualificació R. El primer avanç ja deixava entreveure un nou Hellboy que es confirma amb aquest nou tràiler. Per als més sensibles Lionsgate ha tret també un “Green Band”.

Evitar la fi del món

Hellboy i el seu equip tractaran de derrotar a Nimue, un esperit coneguda com “La Reina de la Sang”. Nimue va ser una poderosa bruixa durant l’època del Rei Arturo i l’amant de Merlín, del qual va aprendre els seus encanteris. La bogeria i l’ànsia de destrucció li portaran a intentar acabar amb la humanitat amb la seva màgia negra.

nimue

A part de David Harbour que donarà vida al dimoni del còmic creat per Mike Mignola, entre el repartiment podem trobar a Milla Jovovich com Nimue, Sasha Lane com Alice Monaghan, Daniel Dae Kim com Ben Daimio i Ian McShane com el professor Trevor Blutterholm.

Un remake més fidel

Aquest remake de Hellboy és molt més fidel al còmic que les anteriors dues pel·lícules dirigides per Guillermo del Toro. Onze anys després de l’últim lliurament de Hellboy els seus fans podran veure una versió més terrorífica i fosca del mític personatge. Juntament amb els dos trailers també han sortit dos nous cartells de la pel·lícula.

/cartel-hellboy

En ells apareixen les paraules “Give Evil Hell” que donen mostra d’aquesta realitat nomenada abans i que es pot pot apreciar en el “Xarxa One“. Com es pot veure en els cartells la pel·lícula s’estrenarà en la gran pantalla el 12 d’abril de 2019.