El-ojo-oscuro-ilustracion

“El ojo Oscuro”, el joc de rol més venut d’Europa arriba al nostre país

Edicions Epidicismo ha iniciat el micromecenatge per a produir Das SchwarzeAuge, el joc de rol de fantasia èpica creat per Ulrich Kiesow que es va publicar per primera vegada fa 35 anys a Alemanya. La plataforma triada per a buscar el finançament necessari ha estat Verkami.

Das Schwarze Auge l‘Ull Fosc (Ojo Oscuro) en el nostre idioma, va ser originalment publicat en 1984 per SchmidtSpiel & Freizeit i es va convertir, ràpidament, en el joc de rol més venut d’Alemanya, superant fins i tot a Dungeons And Dragons.

L’univers on s’ambienta el joc compleix amb tots els ingredients de l’estil de la “Alta Fantasia” on heroics cavallers i poderosos mags, passant per elfs i altres races exploren el món de Aventurian i s’enfronten contra les forces del mal.

L’Ull Fosc (Ojo oscuro) usa un sistema de races, professions i nivells comú a molts altres jocs de rol. Les seves mecàniques són similars al GURPS, substituint els daus de sis cares per daus de vint, on els resultats baixos signifiquen èxits i el 20 un fracàs absolut.

L’ull Fosc, una edició de luxe per a un RPG amb història

El-ojo-oscuro-libro-de-reglas

L’edició en castellà de l’Ull Fosc (Ojo oscuro) està realitzada en tapa dura, grandària DIN-A4, maquetat a doble columna i amb il·lustracions a tot color.

La campanya de finançament té un objectiu de 8.500 €, dels quals ja ha aconseguit més del 50%, els mecenes podran adquirir el joc bàsic així com l’aventura revelacions celestials, a més de diversos Addons.

L’aportació bàsica ens donarà accés al format físic i digital dels llibres per 50 €. Si volem optar al format PDF el preu serà de 20 €. Tots dos nivells inclouen les recompenses desbloquejades.

Els addons que podem adquirir són la pantalla del director de joc i una subscripció a una sèrie de 8 aventures que rebrem en format PDF mensualment, Les recompenses inclouen figures encunyades, una banda sonora i material addicional.

Podeu trobar més informació en la pàgina de la campanya en el següent enllaç.

Article Original